Kereső-optimalizálás (Search engine optimalization)
Kereső-marketing. Mit is jelent ez és mire jó?
Az elsődleges cél, amikor kereső-optimalizálást rendelünk meg, hogy a weblapunk a keresőkben (elsősorban a Google-ban) jó helyezést érjen el, ezáltal több látogatóra, potenciális ügyfélre tegyünk szert. Tehát a jó kereső-optimalizálás profitot teremt Önnek, közvetett vagy közvetlen módon.
Mi ennek a helyezésnek az elérésében tudunk segíteni Önnek! A kereső-optimalizálás egy összetett folyamat, de két fő részre bontható:
- A weblap optimalizálása: A jó eredmény elengedhetetlen feltétele a honlap felépítése optimalizált legyen. Ilyen szempontból legideálisabb eset, amikor egy új weblapot tervezünk, és a tervezés minden lépésénél kereső-optimalizálási szempontokat súlyozottan figyelembe veszünk, így a rendszer kiemelten erre lesz tervezve. Természetesen meg tudjuk oldani jelenlegi weblapja átalakítását is.
- Kereső-regisztráció: Ebben a részben különbüző technikákkal elérjük, hogy a Google minél hamarabb beindexelje a weblapot, megjelenjen a keresőben. Ezután jöhet következő lépés, a megfelelő helyezés elérése.
A cél elérése egy összetett folyamat (ami itt csak címszavakban említettünk), és akkor tudunk maximális hatékonyságot elérni, ha mind a két részt megcsinálunk.
A rendszer akkor fog igazán jól működni, ha alkalmazzuk a "klasszikus" marketing elemeit. Ennek része, hogy a weblapnak modern-nek, tetszetősnek, letisztultnak, egyedinek kell lennie, hogy ha a látogató megtalálta az oldalt, akkor nagyobb eséllyel maradjon a weblapon, váljon az Ön ügyfelévé, vevőjévé. Ehhez persze többek között megfelelő szövegezés, marketing stratégia is kell. Ebben is segítséget tudunk nyújtani igény esetén tapasztalt marketinges munkatársaink segítségével.
Mennyibe kerül ez, mennyire költséghatékony?
A kereső-optimalizálás egy hosszú távú, költséghatékony befektetés. Ön felad egy újsághirdetést. Mennyi ideig lesz ez elérhető? Legjobb esetben napokig. Miután a weblap elérte a megfelelő helyezést, még karbantartás nélkül is sok hónapig megőrzi helyezését, és akár erősödhet is. Kisebb folyamatos karbantartással pedig évekig megőrizhető a helyezés. Ha (az előbbi példánál maradva) Ön felad egy újsághirdetést az általában nem célzott ügyfélkört fog elérni, hanem olyanokat, akiket ez Ön terméke, szolgáltatása nem feltétlenül érdekel. A kereső-optimalizálásnál viszont ha valaki rákeres egy dologra, az azért keres rá, mert rövid határidőn belül szeretné beszerezni az adott terméket, vagy megrendelni a szolgáltatást.
Az inernetet egyre több ember használja, és többen használják televízió, újság és rádió helyett. Tehát Ön a jövő piacán lesz jelen, ami napról napra egyre bővül.
Az alábbi elérhetőségen kérhet ajánlatot:
Fehér Norbert, telefonszám: 0670/650-5000
E-mail cím: feher.norbert@zeroweb.hu
Az elsődleges cél, amikor kereső-optimalizálást rendelünk meg, hogy a weblapunk a keresőkben (elsősorban a Google-ban) jó helyezést érjen el, ezáltal több látogatóra, potenciális ügyfélre tegyünk szert. Tehát a jó kereső-optimalizálás profitot teremt Önnek, közvetett vagy közvetlen módon.
Mi ennek a helyezésnek az elérésében tudunk segíteni Önnek! A kereső-optimalizálás egy összetett folyamat, de két fő részre bontható:
- A weblap optimalizálása: A jó eredmény elengedhetetlen feltétele a honlap felépítése optimalizált legyen. Ilyen szempontból legideálisabb eset, amikor egy új weblapot tervezünk, és a tervezés minden lépésénél kereső-optimalizálási szempontokat súlyozottan figyelembe veszünk, így a rendszer kiemelten erre lesz tervezve. Természetesen meg tudjuk oldani jelenlegi weblapja átalakítását is.
- Kereső-regisztráció: Ebben a részben különbüző technikákkal elérjük, hogy a Google minél hamarabb beindexelje a weblapot, megjelenjen a keresőben. Ezután jöhet következő lépés, a megfelelő helyezés elérése.
A cél elérése egy összetett folyamat (ami itt csak címszavakban említettünk), és akkor tudunk maximális hatékonyságot elérni, ha mind a két részt megcsinálunk.
A rendszer akkor fog igazán jól működni, ha alkalmazzuk a "klasszikus" marketing elemeit. Ennek része, hogy a weblapnak modern-nek, tetszetősnek, letisztultnak, egyedinek kell lennie, hogy ha a látogató megtalálta az oldalt, akkor nagyobb eséllyel maradjon a weblapon, váljon az Ön ügyfelévé, vevőjévé. Ehhez persze többek között megfelelő szövegezés, marketing stratégia is kell. Ebben is segítséget tudunk nyújtani igény esetén tapasztalt marketinges munkatársaink segítségével.
Mennyibe kerül ez, mennyire költséghatékony?
A kereső-optimalizálás egy hosszú távú, költséghatékony befektetés. Ön felad egy újsághirdetést. Mennyi ideig lesz ez elérhető? Legjobb esetben napokig. Miután a weblap elérte a megfelelő helyezést, még karbantartás nélkül is sok hónapig megőrzi helyezését, és akár erősödhet is. Kisebb folyamatos karbantartással pedig évekig megőrizhető a helyezés. Ha (az előbbi példánál maradva) Ön felad egy újsághirdetést az általában nem célzott ügyfélkört fog elérni, hanem olyanokat, akiket ez Ön terméke, szolgáltatása nem feltétlenül érdekel. A kereső-optimalizálásnál viszont ha valaki rákeres egy dologra, az azért keres rá, mert rövid határidőn belül szeretné beszerezni az adott terméket, vagy megrendelni a szolgáltatást.
Az inernetet egyre több ember használja, és többen használják televízió, újság és rádió helyett. Tehát Ön a jövő piacán lesz jelen, ami napról napra egyre bővül.
Az alábbi elérhetőségen kérhet ajánlatot:
Fehér Norbert, telefonszám: 0670/650-5000
E-mail cím: feher.norbert@zeroweb.hu